Francouzská herečka Véra Valmont byla spíše jen krátce hrající modelkou než skutečnou hvězdou stříbrného plátna. I když hrála jen vedlejší role, poštěstilo se jí setkat s velkými osobnostmi filmu, nakonec ale kvůli nedostatku dalších nabídek zakotvila v pornoprůmyslu. Pocházela z pařížského předměstí Argenteuil a svůj půvab začala v polovině padesátých let uplatňovat v modelingu.Pro film ji objevi
Francouzská herečka Véra Valmont byla spíše jen krátce hrající modelkou než skutečnou hvězdou stříbrného plátna. I když hrála jen vedlejší role, poštěstilo se jí setkat s velkými osobnostmi filmu, nakonec ale kvůli nedostatku dalších nabídek zakotvila v pornoprůmyslu. Pocházela z pařížského předměstí Argenteuil a svůj půvab začala v polovině padesátých let uplatňovat v modelingu.Pro film ji objevil úspěšný režisér André Hunebelle, který jí svěřil menší roli Belindy v muzikálu CASINO DE PARIS (1957). Film byl s třemi milióny diváků v kinech velmi úspěšný, a i když Véra Valmont hrála jen nevelký part, novináře i diváky začalo zajímat, kdo je ta neznámá kráska po boku Vittoria de Sicy. Logicky následovaly další nabídky k filmování, znovu v režii André Hunebella jsme ji i u nás mohli vidět po boku Louise de Funese jako Myriam, členku zločineckého gangu, v komedii TAXI, MARINGOTKA A KORIDA (Taxi, roulotte et corrida, 1958). Tehdy dostala Véra Valmont příležitost i v divadle a v sezóně 1958-1959 hrála v Théâtre Edouard VII.Znovu v menších rolích spolupracovala Véra Valmont i s významnými režiséry jako byl například Eric Rohmer, v západoněmecké produkci hrála císařovnu Marii Luisu ve filmu KRÁSNÁ LHÁŘKA (Die schöne Lügnerin, 1959). Na přelomu 50. a 60. let točila několikrát v Itálii, jeden film i v Británii (SEPTEMBER STORM, 1960), nejvíce pochopitelně působila nadále ve Francii, nejčastěji v kriminálních filmech (CHVÁSTAL – Le bluffeur, 1963; LHŮTA PRO ŠPIÓNA – Sursis pour un espion, 1964).Herecky ovšem Véra Valmont stagnovala a upadala do stereotypu, ve vedlejších i středně velkých rolích bylo jejím úkolem představovat vždy perfektně upravenou svůdnou krásku s velkým výstřihem, ovšem bez psychologického vývoje postav, z čehož plyne, že v polovině šedesátých let zájem o ni postupně upadal. Později proto ochotně přijala nabídky do pokleslého erotického žánru na hranici porna, jemuž se v 70. letech věnovali dříve úspěšní režiséři Serge Korber nebo Raoul André. Na prahu čtyřicítky tak Véra Valmont nabídla před kamerou mnohem více fyzických předností než v mládí a tím se také její herecká dráha uzavřela.(zdroj: CSFD.cz, autor: Pavel "argenson" Vlach)